Może by tak ktoś wykonał jakiś bannerek lub button dla forum? I dalibyśmy we "wspołprace" kod HTML do wklejenia na stopke na fora, może ktos by z podziwu dla nas dobrodusznie zamiescil link do nas
Daloby sie topic: chcesz nam pomoc? umies banner na swojej stronie, to nie kosztuje nic a wiele nam pomoze":D
Ma ktos tu uzdolnienia photoshopowe?
Zaproszone osoby: 13 Pomógł: 8 razy Wiek: 15 Dołączył: 13 Maj 2008 Posty: 211 Piwa: 48/13 Skąd: Jesteś?
Wysłany: 2008-07-04, 22:00
Dobry pomysł tylko trzeba znaleźć dobrego grafika.
_________________ Mam prośbę zarejestruj sie tu: KLIK nic więcej nie musisz robić bo ciebie pewnie nie interesuje ten temat ale ja chcę wygrać konkurs a ty rejestrując sie tam pomagasz mi w tym, z góry dzięki.
Pomógł: 5 razy Wiek: 13 Dołączył: 11 Lut 2008 Posty: 582 Piwa: 65/21 Skąd: Out of Poland
Wysłany: 2008-07-04, 23:03
Ja nie jestem wspaniałym grafikiem, ale mam kilka doświadczeń graficznych, sproboje swoich sil ale nie wiem czy moj baner bedzie dobry na takie forum jak gracze.org
Zaproszone osoby: 13 Pomógł: 8 razy Wiek: 15 Dołączył: 13 Maj 2008 Posty: 211 Piwa: 48/13 Skąd: Jesteś?
Wysłany: 2008-07-05, 10:26
wiem że tandeta ale ja jestem w tym amatorem robiłem z nudów
_________________ Mam prośbę zarejestruj sie tu: KLIK nic więcej nie musisz robić bo ciebie pewnie nie interesuje ten temat ale ja chcę wygrać konkurs a ty rejestrując sie tam pomagasz mi w tym, z góry dzięki.
No Gutek masz u mnie piwo za to, że w ogole Ci się chciało, i za to że byłes pierwszy.
Tak w ogóle to Piżol uświadom nas jaki ma być rozmiar Buttona a jaki bannerka.
No i info dla grafików- kolorystyka niech się zgadza.. No Gutek zrobił butona pod koloty forum- i bardzo ładnie.
Wysłany: 2008-07-08, 14:12
Znów moja amatorka ale nie widzać żeby ktoś się do tego palił.
Wysłany: 2008-07-08, 14:26
Przecierz to zmniejszone logo forum + jakieś 2 napisy