Jak wiadomo zbliżaja się święta, a ponieważ mam nieodparty urok przekonałem Świętego Mikołaja (tak naprawdę jest ich dwóch!), aby sprawił mi niespodzianke jaką jest komputer. Wydaje się piękne (i jest) ale nie jest nieograniczone... Przy dość niskim budżecie (niestety nie mam pojęcia jakim, zapewne więcej niż 1000 a mniej niż 2000 [mogę się mylić]) dostałem misję opracowania MINIMALNYCH parametrów które mnie zadowolą, a ponieważ jestem fanem gier potrzebuję czegoś z niezłą mocą... niestety sam jestem w tym temacie dość zielony i chciałbym Was prosić o pomoc. Czy moglibyście powiedzieć jaki sprzęt byłby dobry? Głównie chodzi mi o:
- procesor
- karte graficzną
- dysk twardy
- pamięć operacyjną (jeśli to jest RAM xd)
Prosiłbym o podawanie konkretnych nazw, zestawy mnie nie interesują, aczkolwiek jeśli ktoś z Was zna jakiś bardzo dobry, w miarę tani i opłacalny, to na pewno się przyda.
Pomógł: 1 raz Wiek: 15 Dołączył: 01 Sie 2008 Posty: 98 Piwa: 18/11 Skąd: Olkusz
Wysłany: 2008-12-02, 18:05
Procki mogę zaproponować dwa (sam chce jeden z nich kupić )
IC2D E4600 2,4 GHz (bardzo dobrze się kręci)
Cena: około 318zł
E4600
IPDC E5200 2,5 GHz (też się nieźle kręci )
Cena: około 313zł
E5200
Nie wyjdzie drożej jak się doliczy: zasilacz, wentylator, k. muzyki itd? Nie znam się na tym, nie wiem co trzeba jeszcze dokupić. Mógłby ktoś napisać pełen zestaw?
Po co ggowa 9500? Juz lepiej kupic 8600, albo dołozyc TROSZKE- i mieć 8800/9600.