No fakt, to tez niech dają te niedopracowane gry taniej, albo iech sie przykładają i po (Ładnie się wyrażam).. A nioe wychodzi Ci taka gra i w 3 miesiace pięcset patchy wychodzi, a i tak mało co daja.. Weżmy sobie Boiling Pointa- dobra gra, tyle że skopana przez Atari.. Kto to widział, żeby ludzie potrafili nagle znikać sami z siebie jakoś..?
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Maj 2008 Posty: 102 Piwa: 30/6 Skąd: mam tyle talentu?
Wysłany: 2008-06-27, 12:41
A ja nie toleruję piractwa, bo sam jestem programistą i wiem co to znaczy jak pracujesz miesiącami nad jedną, głupią grą i ktoś ją ściągnie od tak sobie... Wyobraźcie sobie, że 100 złotych to naprawdę mało za nową grę przy której pracowała wyspecjalizowana ekipa ludzi. A jak nie wierzycie - sami spróbujcie zrobić chociaż 1 WŁASNORĘCZNIE OPISANY level *! Jeśli zajmie to Wam mniej niż rok - gratuluję. Wątpie, że po takiej pracy ktoś z Was oddałby go za darmo...
Zresztą - coraz mniej wydawców decyduje się pisać gierki pod PC, ponieważ to się zwyczajnie nie opłaca! Co z tego, że miliony zagrywają się w twoim programie, jak tylko nieliczny odsetek za niego zapłacił?
Jeśli tak dalej pójdzie będziemy musieli przesiąść się na konsole... po to żeby pograć w sensowne i grywalne tytuły(via GTA).
* - Taki jak z pierwszego Gothica na przykład.
_________________ Jeśli nie wiesz ile to dwa plus dwa, pewnie jesteś szczęśliwym człowiekiem...
Ja się przyznam bez bicia, że kiedyś strasznie piraciłem zarówno programy jak i gry (nie miałem żadnych oryginałów). Na szczęście z wiekiem zmądrzałem i dziś mogę się pochwalić tym, że nie posiadam w swojej płytotece żadnej pirackiej wersji oprogramowania, ani gry. Co do innych produktów, to czasem zdarzy mi się ściągnąć jakiś starszy film/piosenkę...
Staram się jednak wyeliminować całkowicie piractwo z mojego życia, co niestety jest (Ładnie się wyrażam) trudne, w końcu kserowanie książki to też piractwo, a pokażcie mi studenta, który tego nie robi.